Krenaria e një muslimani

Krenaria e një muslimani 

  

Nëse çdo gjë më vjedhin në këtë botë, 

Fare dert s’e kam 

Le t’mos m’vjedhet besimi 

Ngase paraja njeri nuk të bën 
  

Po humba tërë pasurinë 

Po mbeta pas dore i lënë 

Aspak nuk brengosem 

Më mjafton që jam musliman 

  

Nëse mburraveci qyqar 

Mburret me baba e me nënë 

Aq më bën mua 

Kur me Islam krenar jam 

  

Selmanin tim të dashur 

Të famshmin persian 

E mbaj të freskët në shpirt 

Dhe në jetë model e kam 

  

Ti mburresh me baba e nënë, 

Ti me autoritet e famë 

Po unë, unë, e di me çka 

Unë mburrem me Islam 

  

Ti në qofsh bir presidenti 

Në qofsh i familjes me nam 

Unë jam më krenar se ti 

Ngase bir i Islamit jam 
  

Sedat Islami 
Vushtrri, 16/11/2008
Leave a Reply

